Search
Generic filters
Exact matches only
Search
Generic filters
Exact matches only

Cum a devenit Reebok un brand emblematic pentru practicanții de Crossfit?

Istoria de peste 120 de ani a Reebok era la un pas să se încheie subit după ce compania a ajuns să nu mai facă față concurenței la cel mai înalt nivel. Avea nevoie de o schimbare de perspectivă, așa că a început să se îndepărteze de sportivii profesioniști din ligile profesioniste de fotbal american și de baschet, orientându-se către un sport nou, născut în Statele Unite care a evoluat frumos și a devenit un fenomen global, Crossfit-ul.

Schimbarea de perspectivă de la sportivii profesioniști la pasionații de fitness s-a dovedit a a fi pariul câștigător pentru Reebok, brand a cărui logo este deja emblematic pentru practicanții de Crossfit, nu doar din Statele Unite, ci din lume. Logo-ul „delta” dedicat linei de echipamente sportive pentru Crossfit a devenit acum logoul general al brandului, o dovadă a direcției inspirate pe care a luat-o compania, acum sub umbrela Adidas. Așadar, dacă în anii 1980, 1990 și chiar începutul anilor 2000, Reebok era un brand care încălța și echipa sportivi profesioniști celebri cum ar fi baschetbaliștii Shaquille O’Neal sau Allen Iverson, și-a schimbat perspectiva, orientându-se către sălile de sport, către sportul de masă, mergând acolo unde sunt cei care doresc să adopte un stil de viață sănătos.

Lansat în 2011, logo-ul „delta” dedicat gamei Crossfit vrea să simbolizeze cei trei piloni ai schimbării personale pozitive, respectiv: psihic, fizic și social. În mare măsură acestea sunt și direcțiile de schimbare pe care și le-a stabilit Reebok.

Brandul cu o tradiție de peste 120 de ani, perioadă în care a demonstrat un conservatorism pronunțat dovadă fiind și faptul că a avut, de-a lungul istoriei sale doar trei logo-uri, se reinventează, ajunge se aliniază vremurilor moderne orientându-se către Crossfit, un sport pornit din pasiune, din dorința de a-ți depăși limitele și pentru a elimina monotonia din antrenamentele clasice în sală. Reebok a exploatat potențialul Crossfit și a ajuns acum să renască alături de acest hobby devenit disciplină sportivă.

Spune-ne cum ti s-a parut information de mai sus:

Aboneaza-te la Newsletter