Search
Generic filters
Exact matches only
Search
Generic filters
Exact matches only

Cum a devenit Reebok un brand emblematic pentru practicanții de Crossfit?

Istoria de peste 120 de ani a Reebok era la un pas să se încheie subit după ce compania a ajuns să nu mai facă față concurenței la cel mai înalt nivel. Avea nevoie de o schimbare de perspectivă, așa că a început să se îndepărteze de sportivii profesioniști din ligile profesioniste de fotbal american și de baschet, orientându-se către un sport nou, născut în Statele Unite care a evoluat frumos și a devenit un fenomen global, Crossfit-ul.

Schimbarea de perspectivă de la sportivii profesioniști la pasionații de fitness s-a dovedit a a fi pariul câștigător pentru Reebok, brand a cărui logo este deja emblematic pentru practicanții de Crossfit, nu doar din Statele Unite, ci din lume. Logo-ul „delta” dedicat linei de echipamente sportive pentru Crossfit a devenit acum logoul general al brandului, o dovadă a direcției inspirate pe care a luat-o compania, acum sub umbrela Adidas. Așadar, dacă în anii 1980, 1990 și chiar începutul anilor 2000, Reebok era un brand care încălța și echipa sportivi profesioniști celebri cum ar fi baschetbaliștii Shaquille O’Neal sau Allen Iverson, și-a schimbat perspectiva, orientându-se către sălile de sport, către sportul de masă, mergând acolo unde sunt cei care doresc să adopte un stil de viață sănătos.

Lansat în 2011, logo-ul „delta” dedicat gamei Crossfit vrea să simbolizeze cei trei piloni ai schimbării personale pozitive, respectiv: psihic, fizic și social. În mare măsură acestea sunt și direcțiile de schimbare pe care și le-a stabilit Reebok.

Brandul cu o tradiție de peste 120 de ani, perioadă în care a demonstrat un conservatorism pronunțat dovadă fiind și faptul că a avut, de-a lungul istoriei sale doar trei logo-uri, se reinventează, ajunge se aliniază vremurilor moderne orientându-se către Crossfit, un sport pornit din pasiune, din dorința de a-ți depăși limitele și pentru a elimina monotonia din antrenamentele clasice în sală. Reebok a exploatat potențialul Crossfit și a ajuns acum să renască alături de acest hobby devenit disciplină sportivă.

Spune-ne cum ti s-a parut information de mai sus:

Aboneaza-te la Newsletter

TrainerSport utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a TrainerSport cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Privacy Settings saved!
Setari permisiuni

Atunci când vizitați orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații pe browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați aici serviciile personale ale cookie-urilor.

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Pentru a utiliza acest site web, folosim următoarele cookie-uri tehnice necesare
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Sunt de acord