- 10% DISCOUNT LA COSUL DE CUMPARATURI PANA PE 15.06

Search
Generic filters
Exact matches only

Termeni și condiții

Accesarea trainersport.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor (pe care ți le recomandăm să le citești cu atenție) și asumarea responsabilității totale pentru utilizarea sa. Termenii și condițiile pot fi modificate în orice moment fără un anunț prealabil sau ulterior, prin actualizarea paginii.
Conținutul site-ului www.trainerport.ro, incluzând texte, imagini, grafice, butoane, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea SC Mon Sport Shop SRL sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială.
Folosirea, fără acordul scris, a oricăror elemente de pe site-ul www.trainersport.ro poate avea consecințe. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală poți folosi adresa de mail: contact@trainersport.ro

Prețul produselor

Preţul produselor de pe site-ul nostru va fi verificat ocazional, cu excepţia cazurilor unor erori evidente.
Prețurile includ TVA, dar costurile de livrare nu sunt incluse, acestea urmând a fi adăugate la suma totală precum este prevăzut în informaţiile de livrare.
Preţurile se pot modifica în orice moment, dar modificările nu vor afecta comezile ce au fost deja confirmate.
Site-ul nostru conţine un număr mare de produse şi este întotdeauna posibil ca, în ciuda eforturilor noastre, unele dintre produsele enumerate pe site-ul nostru să poată avea un preţ incorect. Vom rectifica orice astfel de erori, cât mai curând posibil, odată ce am devenit conştienţi de ele. În cazul în care preţul corect al unui produs este diferit de preţul declarat pe site-ul nostru, te vom contacta înainte de expedierea produsului, sau ne rezervăm dreptul de a respinge comanda ta.

Cantitatea produselor comandate

Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi și se vor confirma după vizualizarea stocului. Putem fi în imposibilitatea de a procesa comanda ta dacă produsul comandat nu este în stoc sau fabricarea lui a fost întreruptă.

Mail-ul de confirmare a înregistrarii comenzii nu asigură existența produsului în stoc și nu semnifică acceptarea comenzii de către noi.

Cum comand?

Comenzile se pot face atât pe site, cât și telefonic. Comenzile telefonice se preiau de Luni până Vineri în intervalul orar 10-17:30. În afara acestor ore se pot face comenzi doar online prin formularul de comandă din cadrul site-ului. Comenzile făcute în zilele de Sâmbătă și Duminică vor fi expediate Luni.

Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi și se vor confirma după vizualizarea stocului.

Pe pagina fiecărui produs vei găsi detaliile necesare: poze, materiale și culori, mărimi disponibile, preț. Dacă dorești să achiziționezi un produs intră pe pagina produsului dorit și selectează mărimea. Dacă nu știi exact ce mărime să comanzi poți consulta TABELUL DE MARIMI.

Selectează mărimea dorită și cantitatea, apoi dă click pe butonul „Adaugă în coș” aflat în dreapta imaginii. Produsul va merge în coșul de cumpărături. Poți alege să vizualizezi coșul sau să continui cumpărăturile.

Coșul de cumpărături

Poți adăuga, poți scoate produse din coș sau poți continua cumpărăturile.

Aici ai posibilitatea să te loghezi în contul existent sau să-ți creezi un cont nou de utilizator.

Dă click pe „Continuă la pagina de finalizare a comenzii” și aici vei putea completa datele tale de livrare. În cazul în care ești logat(ă) în contul tău, datele de livrare se vor completa automat cu cele din propriul cont.

Metoda de plata

Alege varianta de plata:

  • Ramburs la livrare – Plata se face în momentul livrării coletului de către curier sau în momentul ridicării coletului de la sediul Fan Courier.
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă ai ales metoda de plată ”Online prin card bancar” este necesar să completezi un formular cu informațiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăți.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

„3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăti, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

După ce ai completat cât mai detaliat datele de livrare și ai selectat metoda de plată, dă click pe butonul „Plasează comanda” și comanda ta va fi finalizată, iar în cazul plății cu cardul vei fi redirecționat(ă) spre platforma 3D secure unde va trebui să introduci datele bancare pentru finalizarea plății.

Vei primi un mail de confirmare cu datele integrate ale comenzii.
Pentru a comanda rapid un produs de pe site-ul nostru, poți suna la numărul afișat în partea de sus a site-ului și să discuți cu unul dintre operatorii noștri!

Transport/Livrare

Aici găsești toate informațiile legate de livrarea coletului și costul livrării.

Produsele se trimit în orice localitate din România prin servicii de curierat rapid, oriunde în țară. Livrarea este gratuită la cumpărături de minim 400 de lei, indiferent de metoda de livrare aleasă. Dacă comanzi de o suma mai mică de 400 de lei, costul transportului este de:   

    • 17 lei – livrare la domiciliu, prin FAN COURIER sau SAMEDAY, în toată țara;
    • 12 lei – livrare in easybox – SAMEDAY.

Ne bucurăm să te anunțăm că livrarea se face în 24 de ore, dacă ai plasat comanda într-o zi lucrătoare până în ora 13. Poți vedea aici detalii.

    • Pentru varianta în care ai ales plata la livrare, aceasta se face în momentul livrării coletului de către curier sau în momentul ridicării coletului de la sediul Fan Courier.
    • Dacă ai ales ramburs cu cardul la easybox, atunci înainte de ridicarea comenzii din locker trebuie să achiți valoarea rambursului.
    • Sâmbătă și Duminică nu se expediază comenzi. Comenzile făcute în aceste zile vor fi expediate Luni.

Dacă pachetul nu poate fi livrat la domiciliu (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de tine este greșită etc.), vei fi contactat telefonic de către curier. În cazul în care nu răspunzi, coletele rămân la Centrul zonal Fan Courier timp de 5 zile, după care revin la expeditor. 

În situația în care ai ales livrarea la easybox, vei primi atât pe mail cât și pe numărul de telefon din comandă, codul pentru ridicarea coletului din easybox. Vei fi informat și cât timp coletul este păstrat în locker.

Dacă mărimea comandată nu se potrivește, se poate schimba cu altă mărime sau cu alt produs, în limita stocului disponibil.

Te rugăm să inspectezi comanda la recepție și să ne contactezi pe mail imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primești un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Condiții de schimb/renunțare la produs

Pentru schimbarea sau returnarea produsului, trebuie să soliciți returul în maxim 30 de zile calendaristice de când l-ai primit și să fie expediat în maxim 14 zile de la transmiterea cererii de retur.  Potrivit O.G. 34/2014 poți renunța la orice produs comandat de la noi fără penalități și fără invocarea vreunui motiv anunțând acest retur în prealabil, doar în scris sau folosind FORMULARUL DE RETUR în termen de 30 de zile calendaristice.  

Completarea FORMULARULUI DE RETUR are două etape:

1. PASUL 1: vei completa datele comenzii returnate și optiunea ta privind schimbul/restiuirea sumei, toate câmpurile marcate cu steluță fiind obligatorii. Dă click pe „Pasul Următor” și vei fi redirecționat către PASUL 2 al formularului;

  • Poți opta pentru:
    • Schimbarea produsului cu altă mărime sau alt produs. Schimbul se poate face în decurs de 30 de zile fie cu produse de aceeași valoare, fie cu produse de valoare mai mare, dar doar cu produse disponibile în stoc. Dacă alegi schimbarea produsului comandat cu un produs mai scump, vei achita diferența ramburs sau la easybox. Pentru schimb, transportul este GRATUIT, atât pentru ridicarea coletului de la adresă, cât și pentru predarea coletului în easybox. Gratuitatea se aplică o singură dată. Dacă se dorește al doilea schimb, costul transportului este de 25 lei.
    • Rambursarea sumei. În acest caz, transportul retur este de 10 lei. Taxa de 10 lei se reține din suma restiutită. Banii vor fi înapoiați în maxim 5 zile lucrătoare de când recepționăm noi coletul (nu de când este preluat de curier de la adresa ta). Banii vor fi returnați în contul bancar furnizat de client.
    • Contravaloarea produselor nu se va returna în magazine, ci doar în contul indicat de client în formularul de retur.

2. PASUL 2: După ce dai click pe „Pasul următor” vei fi redirecționat spre pagina cu link-urile către paginile de returnare ale curierilor: Fan Courier sau Easybox Sameday. 

    • Vei da click pe link-ul de la Fan Courier, dacă dorești ridicarea coletului de către curier de la o adresă anume. După ce dai click se va deschide pagina de retur a curierului, unde vei completa datele necesare pentru ridicarea coletului de către curier;
    • Vei da click pe link-ul de la Sameday, dacă dorești predarea coletului la Easybox Sameday. După ce dai click se va deschide pagina de retur a curierului, unde vei completa datele necesare pentru predarea coletului în locker.

ATENȚIE – nu închide pagina care se deschide, altfel nu se va înregistra cererea de ridicare/predare.

Vei primi mail de la noi cu copia cererii tale de retur și mail de la firma de curierat cu informații despre ziua de ridicare sau, după caz, despre procedura de predare a coletului în Easybox.

Pentru ca returul tău să fie acceptat, condițiile de renunțare la un produs sau de schimb al acestuia, sunt următoarele:

  • Pentru orice schimb/retur produsele trebuie să fie nepurtate, să nu aiba mirosuri improprii și să fie trimise împreună cu toate accesoriile acestora (șiret, etichetă, cutie producător, etc.). Dreptul de retragere există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 30 de zile de utilizare gratuită. Ne rezervăm dreptul de a trimite înapoi coletele care nu respectă aceste condiții sau de a reține o parte din valoarea de restituit, pentru restaurarea produsului. În acest caz suma va fi comunicata clientului. În cazul în care coletul neconform se va retrurna clientului, acesta va trebui să suporte taxa de transport tur-retur în valoare de 25 de lei. În cazul în care refuzi ridicarea/acceptarea coletului cu produsul purtat te informăm că produsul purtat va fi pastrat în depozitul nostru pentru o perioadă de 6 luni. Acesta va fi retrimis către tine doar după ce se face dovada plății transportului. În cazul în care după 6 luni produsul nu este revendicat, acesta va fi distrus.
  • Produsele trebuie ambalate corespunzător, pentru a preveni deteriorarea ambalajului produsului (acesta autentifica originalitatea produsului). NU lipi cutia pantofilor sport direct cu bandă adezivă si nu lipi AWB-ul de retur direct pe cutie. În cazul în care nu mai ai ambalajul în care a sosit produsul, îmbracă cutia în hârtie, plastic etc. înainte de a-l preda curierului.
  • Returul se face cu ramburs zero. Nu acceptăm colete cu ramburs, deoarece trebuie să verificăm conținutul. De asemenea nu acceptăm colete cu plata transportului la noi. Coletele care nu respectă aceste condiții vor fi refuzate!
  • Produse excluse, care nu pot fi returnate: perioada de 30 de zile calendaristice nu este valabilă în cazul lenjeriei de corp care a fost desigilată și care nu poate fi returnată din motive de igienă.

După ce coletul ajunge în depozitul nostru, acesta este verificat, iar dacă acesta respectă condițiile de renunțare, fișa de retur va fi procesată conform opțiunii tale.

Condiții de garanție

Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Garanția legală este egală cu durata medie de utilizare din momentul achiziției și de 2 ani de la achiziție pentru produsele de folosință îndelungată, conform art 16. din Legea 449/2003. Certificatul de garanție se poate descărca în varianta PDF de AICI.

Durata medie de utilizare a produselor noastre este de 6 luni sub condiția ca în perioada medie de utilizare fiecare pereche de încălțăminte achiziționată să fie purtată alternativ cu minim alte 3 perechi de încălțări. Produsele sunt 100% originale, livrate în ambalajul original al producătorului! În caz de defect, în cadrul perioadei de garanție, se realizează repararea, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin înlocuire cu un alt produs identic (sau superior, cu achitarea diferenței de preț). În cazul în care produsul nu poate fi înlocuit se optează pentru restituirea contravalorii acestuia. Perioada de remediere pentru garantia legală de conformitate și garanția comercială este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării de către consumator. Costurile de transport și remediere vor fi suportate de către noi.
Garanția nu acoperă uzura normala a produsului și se acordă numai pentru defecte ce nu sunt din culpa consumatorului.

Pentru o mai bună gestionare a returului/schimbului îți recomandăm să completezi acest FORMULAR DE RETUR sau să trimiți un mail la adresa comenzi@trainersport.ro. Completarea formularului nu este una obligatorie, dar ajută la accelerarea procedurii de schimb/retur.

Pentru orice informație sau nelămurire un(o) coleg(ă) îți stă la dispoziție pentru a răspunde mail-urilor tale trimise la: contact@trainersport.ro, sau sună cu încredere la numarul de tel. 0732 772 771.