- 10% DISCOUNT LA COSUL DE CUMPARATURI PANA PE 15.06

Search
Generic filters
Exact matches only

Retur

Condiții de schimb/renunțare la produs

Pentru schimbarea sau returnarea produsului, trebuie să soliciți returul în maxim 30 de zile calendaristice de când l-ai primit și să fie expediat în maxim 14 zile de la transmiterea cererii de retur.  Potrivit O.G. 34/2014 poți renunța la orice produs comandat de la noi fără penalități și fără invocarea vreunui motiv anunțând acest retur în prealabil, doar în scris, folosind FORMULARUL DE RETUR în termen de 30 de zile calendaristice.  

Completarea FORMULARULUI DE RETUR are două etape:

1. PASUL 1: vei completa datele comenzii returnate și opțiunea ta privind schimbul/restiuirea sumei, toate câmpurile marcate cu steluță fiind obligatorii. Dă click pe „Pasul Următor” și vei fi redirecționat către PASUL 2 al formularului;

  • Poți opta pentru:
    • Schimbarea produsului cu altă mărime sau alt produs. Schimbul se poate face în decurs de 30 de zile, fie cu produse de aceeași valoare, fie cu produse de valoare mai mare, dar doar cu produse disponibile în stoc. Dacă alegi schimbarea produsului comandat cu un produs mai scump, vei achita diferența ramburs sau la easybox. Pentru schimb, transportul este GRATUIT, atât pentru ridicarea coletului de la adresă, cât și pentru predarea coletului în easybox. Gratuitatea se aplică o singură dată. Dacă se dorește al doilea schimb, costul transportului este de 25 lei.
    • Rambursarea sumei. În acest caz, transportul retur este 10 lei. Taxa de 10 lei se reține din suma restiutită. Banii vor fi înapoiați în maxim 5 zile lucrătoare de când recepționăm noi coletul (nu de când este preluat de curier de la adresa ta). Banii vor fi returnați în contul bancar furnizat de client.
    • Contravaloarea produselor nu se va returna în magazine, ci doar în contul indicat de client în formularul de retur.

2. PASUL 2: Dupa ce dai click pe „Pasul următor” vei fi redirecționat spre pagina cu link-urile către paginile de returnare ale curierilor: Fan Courier sau Easybox Sameday . 

    • Vei da click pe link-ul de la Fan Courier, dacă dorești ridicarea coletului de către curier de la o adresa anume. Dupa ce dai click se va deschide pagina de retur a curierului, unde vei completa datele necesare pentru ridicarea coletului de către curier;
    • Vei da click pe link-ul de la Sameday, dacă dorești predarea coletului la Easybox Sameday. După ce dai click se va deschide pagina de retur a curierului, unde vei completa datele necesare pentru predarea coletului în locker.

ATENțIE – nu închide pagina care se deschide, altfel nu se va înregistra cererea de ridicare/predare.

Vei primi mail de la noi cu copia cererii tale de retur și mail de la firma de curierat cu informații despre ziua de ridicare sau, după caz, despre procedura de predare a coletului în Easybox.

Pentru ca returul tău să fie acceptat, condițiile de renunțare la un produs sau de schimb al acestuia, sunt următoarele:

  • Pentru orice schimb/retur produsele trebuie să fie nepurtate, să nu aibă mirosuri improprii și să fie trimise împreună cu toate accesoriile acestora (șiret, etichetă, cutie producător, etc.). Dreptul de retragere există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 30 zile de utilizare gratuită. Ne rezervăm dreptul de a trimite înapoi coletele care nu respectă aceste condiții sau de a reține o parte din valoarea de restituit, pentru restaurarea produsului. În acest caz suma îi va fi comunicată clientului. În cazul în care coletul neconform se va retrurna clientului, acesta va trebui să suporte taxa de transport tur-retur în valoare de 25 de lei. În cazul în care refuzi ridicarea/acceptarea coletului cu produsul purtat te informăm că produsul purtat va fi păstrat în depozitul nostru pentru o perioada de 6 luni. Acesta va fi retrimis catre tine doar după ce se face dovada plății transportului. În cazul în care după 6 luni produsul nu este revendicat, acesta va fi distrus.
  • Produsele trebuie ambalate corespunzător, pentru a preveni deteriorarea ambalajului produsului (acesta autentifică originalitatea produsului). NU lipi cutia pantofilor sport direct cu bandă adezivă și nu lipi AWB-ul de retur direct pe cutie. În cazul în care nu mai ai ambalajul în care a sosit produsul, îmbracă cutia în hârtie, plastic etc. înainte de a-l preda curierului.
  • Returul se face cu ramburs zero. Nu acceptăm colete cu ramburs, deoarece trebuie să verificam conținutul. De asemenea nu acceptăm colete cu plata transportului la noi. Coletele care nu respectă aceste condiții vor fi refuzate!
  • Produse excluse, care nu pot fi returnate: perioada de 30 zile calendaristice nu este valabilă în cazul lenjeriei de corp care a fost desigilată și care nu poate fi returnată din motive de igienă.

După ce coletul ajunge în depozitul nostru, acesta este verificat, iar dacă acesta respectă condițiile de renunțare, fișa de retur va fi procesată conform opțiunii tale.

Condiții de garanție

Termenul de garanție comerciala este de 30 de zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Garanția legală este egală cu durata medie de utilizare din momentul achiziției și de 2 ani de la achiziție pentru produsele de folosință îndelungată, conform art 16. din Legea 449/2003. Certificatul de garanție se poate descărca în varianta PDF de AICI.

Durata medie de utilizare a produselor noastre este de 6 luni sub condiția că în perioada medie de utilizare fiecare pereche de încălțăminte achiziționată să fie purtată alternativ cu minim alte 3 perechi de încalțăminte. Produsele sunt 100% originale, livrate în ambalajul original al producătorului! În caz de defect, în cadrul perioadei de garanție, se realizează repararea, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin înlocuire cu un alt produs identic (sau superior, cu achitarea diferenței de preț). În cazul în care produsul nu poate fi înlocuit se optează pentru restituirea contravalorii acestuia. Perioada de remediere pentru garanția legală de conformitate și garanția comercială este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării de către consumator. Costurile de transport și remediere vor fi suportate de către noi.
Garanția nu acoperă uzura normală a produsului și se acorda numai pentru defecte ce nu sunt din culpa consumatorului.

Pentru o mai bună gestionare a returului/schimbului îți recomandăm să completezi acest FORMULAR DE RETUR sau trimite un mail la adresa comenzi@trainersport.ro. Completarea formularului nu este una obligatorie, dar ajută la accelerarea procedurii de schimb/retur.

Pentru orice informație sau nelămurire un(o) coleg(ă) va sta la dispoziție pentru a raspunde mail-urilor tale trimise la : contact@trainersport.ro, sau sună cu încredere la numărul de tel. 0732 772 771.