- 10% DISCOUNT LA COSUL DE CUMPARATURI PANA PE 15.06

Search
Generic filters
Exact matches only

Termeni si conditii

Accesarea trainersport.ro implica acceptarea termenilor și condițiilor (pe care vă recomandăm să le citiți cu atenție) si asumarea responsabilității totale pentru utilizarea sa. Termenii și condițiile pot fi modificate in orice moment fară un anunț prealabil sau ulterior, prin actualizarea paginii.
Conținutul site-ului www.trainerport.ro, incluzand texte, imagini, grafice, butoane, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea SC Mon Sport Shop SRL sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala.
Folosirea, fara acordul scris, a oricaror elemente de pe site-ul www.trainersport.ro. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail: contact@trainersport.ro

Prețul Produselor

Preţul produselor de pe site-ul nostru vor fi verificate ocazional, cu excepţia cazurilor unor erori evidente.
Preturile includ TVA, dar costurile de livrare nu sunt incluse,acestea vor fi adăugate la suma totală cum este prevăzut în informaţiile de livrare.
Preţurile se pot modifica in orice moment, dar modificările nu vor afecta comezile ce au fost deja confirmate.
Site-ul nostru conţine un număr mare de produse şi este întotdeauna posibil ca, în ciuda eforturilor noastre unele dintre produsele enumerate pe site-ul nostru poate avea un preţ incorect.Vom rectifica orice astfel de erori, cât mai curând posibil, odată ce am devenit conştienţi de ele. În cazul în care preţul corect al unui produs este diferit de preţul declarat pe site-ul nostru,vă vom contacta inainte de expedierea produsului, sau ne rezervam dreptul de a respinge comanda dumneavoastră.

Cantitatea produselor comandate

Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi, si se vor confirma dupa vizualizarea stocului. Putem fi in imposibilitatea de a procesa comanda dumneavoastra daca produsul comandat nu este in stoc sau fabricarea lui a fost intrerupta.

Mailul de confirmare a inregistrarii comenzii, nu asigura existenta produsului in stoc si nu semnifica acceptarea comenzii de catre noi.

Cum comand?

Comenzile se pot face atat pe site cat si telefonic. Comenzile telefonice se preiau de Luni pana Vineri in intervalul orar 10-17:30. In afara acestor ore se pot face comenzi doar online prin formularul de comanda din cadrul site-ului. Comenzile facute in zilele de Sambata si Duminica vor fi expediate Luni.

Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi, si se vor confirma dupa vizualizarea stocului.

Pe pagina fiecarui produs veti gasi detaliile necesare: poze, materiale și culori, mărimi disponibile, preț. Daca doriti achizitionarea unui produs intrati in pagina produsului dorit si selectati marimea. Daca nu stiti exact ce marime sa comandati puteti consulta TABELUL DE MARIMI.

Selectati marimea dorita si cantitatea, apoi dati click pe butonul „Adauga in cos” aflat in dreapta imaginii. Produsul va merge in cosul de cumparaturi. Puteti alege sa vizualizati cosul , sau sa continuati cumparaturile.

Cosul de cumparaturi

Puteti adauga sau puteti scoate produse din cosul de cumparaturi, sau puteti continua cumparaturile.

Aici aveti posibilitatea sa va logati in contul existent sau sa va creati un cont nou de utilizator.

Dati Click pe „Continua la pagina de finalizare a comenzii” si aici veti putea completa datele dumneavoastra de livrare. In cazul in care sunteti logat(a) in contul dumneavoastra, datele de livrare se vor completa automat cu cele din propriul cont.

Metoda de plata

Alegeti varianta de plata.

  • Ramburs la livrare – Plata se face in momentul livrarii coletului de catre curier sau in momentul ridicarii coletului de la sediul Fan Courier.
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ”Online prin card bancar” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

„3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Dupa ce ati completat cat mai detaliat datele de livrare, si ati selectat metoda de plata, dati click pe butonul „Plaseaza comanda” si comanda dumneavoastra va fi finalizata, iar in cazul platii cu cardul veti fi redirectionat(a) spre platforma 3D secure unde v-a trebui sa introduceti datele bancare pentru finalizarea platii.

Veti primi un mail de confirmare cu datele integrate ale comenzii.
Pentru a comanda rapid un produs de pe site-ul nostru puteti suna la numarul afisat in partea de sus a site-ului sa discutati cu unul dintre operatorii nostri!

Transport/Livrare

Aici gasiti toate informatiile legate de livrarea coletului si costul livrarii.

Produsele se trimit in orice localitate din Romania prin servicii de curierat rapid, oriunde in tara. Livrarea este gratuita la cumparaturi de minim 400 de lei, indiferent de metoda de livrare aleasa. Daca comandati de o suma mai mica de 400 de lei, costul transportului este de:   

    • 17 lei – livrare la domiciliu, prin FAN COURIER, in toata tara;
    • 17 lei – livrare la domiciliu prin  ECOCOURIER, in Timisoara si zonele limitrofe;
    • 12 lei – livrare in easybox – SAMEDAY.

Ne bucuram sa va anuntam ca livrarea se face in 24 de ore, daca ati plasat comanda intr-o zi lucratoare pana in ora 13. Puteti vedea aici detalii

    • In zona metropolitana Timisoara comenzile plasate pana in ora 11:00 se vor livra in aceeasi zi iar cele plasate dupa ora 11:00 in urmatoarea zi lucratoare prin firma de curierat EcoCurier.
    • Pentru varianta in care ati ales plata la livrare, aceasta se face in momentul livrarii coletului de catre curier sau in momentul ridicarii coletului de la sediul Fan Courier.
    • Daca ati ales ramburs cu cardul la easybox, atunci inainte de ridicarea comenzii din locker trebuie sa achitati valoarea rambursului.
    • Sambata si Duminica nu se expediaza comenzi. Comenzile facute in aceste zile vor fi expediate Luni.

Daca pachetul nu poate fi livrat la domiciliu (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este greșita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. In cazul in care nu raspundeti, coletele raman la Centru zonal Fan Courier timp de 5 zile, după care revin la expeditor. 

In situatia in care ati ales livrarea la easybox, veti primi atat pe mail cat si pe numarul de telefon din comanda, codul pentru ridicarea coletului din easybox. Veti fi informati si cat timp coletul este pastrat in locker.

Daca marimea comandata nu se potriveste,se poate schimba cu alta marime sau cu alt produs, in limita stocului disponibil.

Pentru clientii din Timisoara: comenzile se pot plasa pe site si acestia au posibilitatea de ridicare a produsului din magazinele noastre, situate in Galeria Auchan Sud, Calea Sagului nr 223 Comanda poate fi ridicata dupa ce un consultant va contacteaza pentru confirmare. Preturile si ofertele din magazin pot fi diferite fata de cele de pe site, de aceea produsele comandate trebuie initial rezervate!

 Va rugam sa inspectati comanda la receptie si sa ne contactati pe mail imediat daca articolul este defect, deteriorat sau daca primiti un articol gresit, astfel incat sa putem evalua problema si sa o corectam.

Conditii de schimb/ renuntare la produs

Pentru schimbarea sau returnarea produsului, trebuie sa solicitati returul in maxim de 14 zile calendaristice de cand l-ati primit si sa fie expediat in maxim 14 zile de la transmiterea cererii de retur.  Potrivit O.G. 34/2014 puteti renunta la orice produs comandat de la noi fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv anuntand acest retur in prealabil, doar in scris sau folosind FORMULARUL DE RETUR in termen de 14 zile calendaristice.  

Completarea FORMULARULUI DE RETUR are doua etape:

1. PASUL 1:  veti completa datele comenzii returnate si optiunea dvs privind schimbul/restiuirea sumei, toate campurile marcate cu steluta fiind obligatorii. Dati click pe „Pasul Urmator”si veti fi redirectionati catre PASUL 2 al formularului;

  • Puteti opta pentru:
    • Schimbarea produsului cu alta marime sau alt produs. Schimbul se poate face in decurs de 30 de zile, fie cu produse de aceeasi valoare, fie cu produse de valoare mai mare, dar doar cu produse disponibile in stoc. Daca alegeti schimbarea produsului comandat cu un produs mai scump, veti achita diferenta ramburs sau la easybox. Pentru schimb, transportul este GRATUIT, atat pentru ridicarea coletului de la adresa cat si pentru predarea coletului in easybox. Gratuitatea se aplica o singura data. Daca se doreste al doilea schimb, costul transportului este de 25 lei.
    • Rambursarea sumei. In acest caz, transportul retur este 10 lei. Taxa de 10 lei se retine din suma restiutita. Banii vor fi inapoiati in maxim 5 zile lucratoare de cand receptionam noi coletul (nu de cand este preluat de curier de la adresa dvs.) Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de client.
    • Contravaloarea produselor nu se va returna in magazine ci doar in contul indicat de client in formularul de retur

2. PASUL 2: Dupa ce dati click pe „Pasul urmator” veti fi redirectionati spre pagina cu link-urile catre paginile de returnare ale curierilor: Fan Courier sau Easybox Sameday . 

    • Veti da click pe link-ul de la Fan Courier, daca doriti ridicarea coletului de catre curier de la o adresa anume. Dupa ce dati click se va deschide pagina de retur a curierului, unde veti completa datele necesare pentru ridicarea coletului de catre curier;
    • Veti da click pe link-ul de la Sameday, daca doriti predarea coletului la Easybox Sameday. Dupa ce dati click se va deschide pagina de retur a curierului, unde veti completa datele necesare pentru predarea coletului in locker.

ATENTIE – nu inchideti pagina care se deschide, altfel nu se va inregistra cererea de ridicare/predare.

Veti primi mail de la noi cu copia cererii dvs. de retur si mail de la firma de curierat cu informatii despre ziua de ridicare sau, dupa caz, despre procedura de predare a coletului in Easybox.

Pentru ca returul dvs. sa fie acceptat, conditiile de renuntare la un produs sau de schimb al acestuia, sunt urmatoarele:

  • Pentru orice schimb/retur produsele trebuie sa fie nepurtate, sa nu aiba mirosuri improprii si sa fie trimise impreuna cu toate accesoriile acestora (siret, eticheta, cutie producator, etc). Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita. Ne rezervam dreptul de a trimite inapoi coletele care nu respecta aceste conditii sau de a retine o parte din valoarea de restituit, pentru restaurarea produsului. In acest caz suma ii va fi comunicata clientului. In cazul in care coletul neconform se va retrurna clientului, acesta va trebui sa suporte taxa de transport tur-retur in valoare de 25 de lei. In cazul in care refuzati ridicarea/acceptarea  coletului cu produsul purtat va informam ca produsul purtat va fi pastrat in depozitul nostru pentru o perioada de 6 luni. Acesta va fi retrimis catre dvs. doar dupa ce se face dovada platii transportului. In cazul in care dupa 6 luni produsul nu este revendicat, acesta va fi distrus.
  • Produsele trebuie ambalate corespunzator, pentru a preveni deteriorarea ambalajului produsului (acesta autentifica originalitatea produsului). NU lipiti cutia pantofilor sport direct cu banda adeziva si nu lipiti AWB-ul de retur direct pe cutie. In cazul in care nu mai aveti ambalajul in care a sosit produsul, imbracati cutia in hartie, plastic etc inainte de a-l preda curierului.
  • Returul se face cu ramburs zero. Nu acceptam colete cu ramburs, deoarece trebuie sa verificam continutul. De asemenea nu acceptam colete cu plata transportului la noi. Coletele care nu respecta aceste conditii vor fi refuzate!
  • Produse excluse, care nu pot fi returnate: Perioada de 14 zile calendaristice nu este valabila in cazul lenjeriei de corp care a fost desigilata si care nu poate fi returnata din motive de igiena.

Dupa ce coletul ajunge in depozitul nostru, acesta este verificat, iar daca acesta respecta conditiile de renuntare, fisa de retur va fi procesata conform optiunii dvs.

Dupa ce coletul ajunge in depozitul nostru, acesta este verificat, iar daca acesta respecta conditiile de renuntare, fisa de retur va fi procesata conform optiunii dvs.

Condiții de garantie

Termenul de garantie comerciala este de 30 zile de la data livrarii produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului. Garanția legală este egală cu durata medie de utilizare din momentul achiziției și de 2 ani de la achiziție pentru produsele de folosință îndelungată, conform art 16. din Legea 449/2003. Certificatul de garantie se poate descarca in varianta PDF de AICI.

Durata medie de utilizare a produselor noastre este de 6 luni sub conditia ca in perioada medie de utilizare fiecare pereche de incaltaminte achizitionata sa fie purtatã alternativ cu minim alte 3 perechi de incaltari. Produsele sunt 100% originale, livrate in ambalajul original al producatorului! In caz de defect, in cadrul perioadei de garantie, se realizeaza prin reparare, iar daca acest lucru nu este posibil, prin inlocuire cu un alt produs identic(sau superior, cu achitarea diferentei de pret) In cazul in care produsul nu poate fi inlocuit se opteaza pentru restituirea contravalorii acestuia.Perioada de remediere pentru garantia legala de conformitate si garantia comerciala este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informarii de catre consumator. Costurile de transport si remediere vor fi suportate de catre noi.
Garantia nu acopera uzura normala a produsului si se acorda numai pentru defecte ce nu sunt din culpa consumatorului.

Pentru o mai buna gestionare a returului/schimbului va recomandam sa completati acest FORMULAR DE RETUR sau trimiteti un mail la adresa comenzi@trainersport.ro. Completarea formularului nu este una obligatorie, dar ajuta la accelerarea procedurii de schimb/retur.

Pentru orice informatie sau nelamurire un coleg (a) va sta la dispozitie pentru a raspunde mail-urilor dvs. trimise la : contact@trainersport.ro sau sunati cu incredere la tel. 0732 772 771