- 10% DISCOUNT LA COSUL DE CUMPARATURI PANA PE 15.06

Search
Generic filters
Exact matches only

Reebok își consolidează imaginea cu un „magazin amiral” deschis în Boston

Brandul Reebok este pe „cai mari” după ce s-a reinventat și și-a descoperit vocația pentru fitness și CrossFit, fără să neglijeze însă și moda sport de stradă, unde se descurcă foarte bine. Pantofii sport de stradă cu inspirații retro sau hainele brandului sunt elemente din ce în ce mai prezente în moda urbană. Pentru a-și consolida imaginea și poziția pe piață. Reebok deschide în Boston, orașul în care se află și „cartierul general” al brandului, un magazin nou conceput în concordanță cu valorile Reebok, valori adoptate și de către publicul țintă al producătorului de echipamente sportive.

Magazinul a fost deschis chiar în cadrul noului sediu din Boston, iar punctul central este „atelierul de personalizare” unde clienții pot să-și personalizeze pe loc diferite produse Reebok. Noua locație comercială este singura din lume în care cumpărătorul își poate personaliza modele clasice care au făcut senzație de-a lungul timpului. O serie dintre aceste personalizări sunt făcute manual chiar în atelierul încorporat magazinului. Mai mult, cumpărătorul are posibilitatea de a-și crea propriile modele cu care să fie mai apoi personalizate produsele sale Reebok. Astfel, în câteva minute, cumpărătorul poate pleca din magazin cu o piesă Reebok unicat, cu un concept grafic care îi aparține.

În noul magazin vor fi disponibile modele exclusive care leagă brandul de oraș și linii de produse disponibile doar în ediții limitate. Așadar, magazinul va fi unul mai special din punctul de vedere al ofertei, dar cumpărătorii vor beneficia de alte avantaje interesante. De exemplu, testarea pantofilor sport de alergare sau dedicați altor discipline sportive în magazin, în cartier sau în sala de fitness Reebok aflată în aceeași clădire.

„Magazinul amiral” stabilește niște standarde pe care Reebok dorește să le extindă la nivel global, astfel încât, în fiecare magazin dedicat, cumpărătorul să beneficieze de o experiență de vizitare plăcută și utilă, în urma căreia să ia o decizie de cumpărare informată.

Spune-ne cum ti s-a parut informatia de mai sus:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *